Grattis Elsa! <33

Hej som ni ser fyller Elsa år. Hoppas hon får en bra dag och klicka på hennes länk och gratta henne. Men iaf så har jag blivit gokänd på videofy.me. Idag har jag varit på Kungsträgården några i min klass gjorde det, men jag kunde inte för mina skridskor var för så suck! Jag frös asss mycket, jag fick gå hem tidgare därför jag frös.

Igår var hela klubben tittade på Hammarby match, men först var vi i Zinken (Zinkensdamm) gick till donken och åt.
Det var meningen att vi och några av mina kompisar på hanbollen skulle heja på Hammarby, men vi hejade på andra laget. Vi såg han som är tränare för Sverige han var typ inte koncetrad på matchen var helt enkelt utråkad.

Till Zara: Zara du smittade mig är förkyld, men det ska inte hindra mig att spela match. :)
Till Elsa: Hoppas att inte Zara var sjuk idag. Och jag hoppas du får en jätte bra födelsedag, me cutie <33 Vi ses på Fredag båda två!
Hade det så bra - Madde
Från vänster Elsa och Dilnaz! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

Kolla om du vann länken till Gisssa kändis!! ;)

2009-12-18 @ 11:36:57
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Josefin ♥

Va gärna med i min tävling och vinn en länk på varje inlägg i en hel vecka!!

2009-12-18 @ 19:14:59
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Josefin ♥

Va gärna med i min tävling och vinn en länk på varje inlägg i en hel vecka!!

2009-12-18 @ 19:15:01
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0