Upptagen, Lucia, party!

Hej! I fredags hade vi Lucia vi skulle baka tårta gissa vad det blev för tårta...... Bröst trevligt va!? :) Och vi hade  bestämda grupper.  Fast vi vann och det var en bra grej blev tårt krig, det händer konstiga grejer i min skola.
Efter det degga framför datan och teven, sen fixa säg dra till festen. Jag sover över och det var inte roligt! :(
Och imorgon match är taggad som f*n!!! Vi måste vinna...
Alice gosar med Frans! ^^
Älskar dig Frans <333
Tilda i fredags (i smyg, haha)
Gissa det är tårtorna var inte goda för mycket grädde, trevligt!
Love U <333
Det var allt, ses imorgon när jag kommer hem med vinst!! // Madeleine Love U!

Kommentarer
Postat av: Josefin ♥

sv: Hehe visst kan jag kommentera eran blogg :P

Jag kommer att lotte ut tre stycken som vill bli länkad. annars blir det nog förmånga! ;P

2009-12-13 @ 17:58:22
URL: http://jojjisen.blogg.se/
Postat av: Josefin ♥

sv: Haha rätt! Visst var den svår? Haha skoja! xD

2009-12-14 @ 08:26:11
URL: http://jojjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0