IDOLBILD!

Hej allisammans!


Har precis gjort ett idolbild till Ema sötnos! Hon har en jätte cool, söt blogg. Titta gärna in i hennes blogg! ;)
Men om ni vill skicka idolbild till mig eller Alice så kan ni kontakta
oss på [email protected] eller [email protected]. Min mail är lite konstig gjorde den i 1: an om ni undrar.

Idag började vi 08:30. Alice och Tilda skulle gå till teatern, för dem var sjuka i tisdags, men Alice tyckte den var bra och det tyckte jag med. Jag fick min väska igår den var väl helt okej! Haft projekt hel dan väldigt tråkigt! Måste jobba med franskan ska kunna en hel dialog så måste jag träna på utalet. Wish me luck!
Vi ses snart annars imorgon! Hade bäst alla söta tittare! ♥
Titta hur söt Ema är!!!! Hon har bästa humorn!♥♥

Kommentarer
Postat av: Ema

Taaack, sötisar love ya <33333



Btw MIna andra kompisar tycker jag har sämsta humorn ever :P

2010-01-26 @ 20:10:42
URL: http://sabanac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0