Ingen rubrik!

Hej söta läsare! ♥


Idag har har jag varit på skolan som många andra gör! Vi har haft projekt om "Lag och Rätt" det handlade om Kulturella lagar. Då skulle vår lärare dela in oss i grupper och i vår grupp var det tyst, men jag hade ändå inget att säga. Sen på eftermidag så hade vi matte, buhuu! JAG HATAR MATTE!!! Tilda haltar för att hon fick ett bord och hennes stor tå och sen spräkte ton någonting på det där viset. Nu kommer bilder ifrån idag!





Det var alla bilder ifrån idag. Vi hörs mer imorgon! Hade det bäst! ♥ Madde!

Kommentarer
Postat av: jojo

SVAR; Japp, ni får ny text, valfri färg på texten, valfri text på rubriken [alltså om ni vill ha vanlig, skrivstil eller liknande], backrunden fixar jag med mönster eller färg och en header. Allt är grattis och om ni mailar mig idag kan jag få den klar senast nästa vecka onsdagen. Har med min mail där man skriver det när man kommenterar.. Gör helst en "ritning" i paint som ser ut ungefär så som ni vill ha den. Alltså hur ni vill att bilderna ska sitta osv. Skicka även med bilderna ni vill ha ;)

2010-01-20 @ 19:22:05
URL: http://genomfart.blogg.se/
Postat av: Emmelist

finalisterna i dagens blogg är nu utvalda! Blev det du? om inte - ny chans i helgen! :D kram!

2010-01-21 @ 11:12:52
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0