TINGSRÄTTEN!

Hej allihoppa!


På morgonen så när jag skulle vakna så orkade, men jag var tvungen. Men sen hade jag en halvtimme och göra klart mig. För jag skulle möta Alice kvart i åtta i tunnelbana station. Sen åker vi till skolan och det var jätte hög snö inte jätte, men väldigt. Sen när vi kommer fram till skolan och hade tagit av mig skulle vi gå ut igen vad jobbigt det var.  Vi åkte pendeltåg till flemmingsbreg till Tingsrätten. Det var någonting fel med pendeltåget, så när vi kom fram fick vi inte misshandel vi fick när man är ful och kör. Vet inte vad det heter men iaf vem bryr sig. Det var as tråkigt nästan Alla sov och jag och Alice mage kurade, var jätte hungriga. Sen fick vi 15 min rast för att äta, jag och Alice var stressad. Och innan vi slutade fick vi ett roll spel som vi ska spela upp imorgon. Jag är tilltalade, ska heta Elin och är en bitch! Men nu ska jag sluta babbla på och så får ni en bild repris.
Nu gör jag läxor och är inne på facebook.C:\Users\Public\Pictures\Sample Pictures\Headern.jpg
Den här bilden är bara för dem som gillar mig och Alice, haha jag skojar bara, men vi ses imorgon då blir det massa bilder! Hade det bäst allihoppa! :)

Kommentarer
Postat av: klara

svar: med kopiera antar jag att du menar bilden jag har :) . jo jag print screenade :) !

2010-01-28 @ 18:54:20
URL: http://klaruhs.blogg.se/
Postat av: Jojo

vi hade också "tingsrätt teater" när jag gick i sjuan.Kommer ihåg hur flamsigt allt blev när ingen grupp kunde ta våra uppgifter seriöst. Det var en grupp som hade en stulen tandborste..xDD Går ni i sjuan? ;)



svar; tack! Jo, den ligger lite på sidan just nu. Har ideer och allt, men ska kolla det senaste mailet nu och fortsätta. Har varit sjuk i snart 2 veckor, så har inte kunnat göra så mycket. plus att jag har tillbringat mycket tid med min pappa för att få det att vara som det var förut. Hoppas att ni förstår, och snart är den uppe, lovar! kram

2010-01-29 @ 13:54:52
URL: http://genomfart.blogg.se/
Postat av: Jojo

glömde säga i förra kommentaren att jag nog inte kommer vinna eftersom min kompis verkar göra en himla stor sak av det hela så alla som röstar på henne får länking på hennes blogg. :'/ men orkar inte bry mig, och tänker verkligen inte göra samma sak..

2010-01-29 @ 13:56:55
URL: http://genomfart.blogg.se/
Postat av: Jojo

svar; Oj, har ni fått gjort det redan i 6;an. aww tack, ville ni ha bilderna i svartvitt, färg, eller hur var det? kan jag få göra vad jag tror blir bäst med dem? tack! btw, det känns som jag bombar eran blogg med kommenterer..xDD speciellt om man kollar i detta inlägg. ;) kramis

2010-01-29 @ 15:05:23
URL: http://genomfart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0